5 tips voor startende bedrijven die problemen hebben met het afsluiten van een productaansprakelijkheidsverzekering

Hier is wat je kunt doen

Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van een productaansprakelijkheidsverzekering aan startende bedrijven. De volgende vijf tips kunnen beginnende bedrijven zoals die van u helpen bij het veiligstellen van offertes en verzekeringen voor productaansprakelijkheid:

Heb een bedrijfs- en marketingplan en wees bereid om dit bij uw aanvraag te verstrekken. Als u de kosten en moeite neemt om een bedrijfs- en marketingplan op te stellen, laat u zien dat u serieus bent over het kopen van een productaansprakelijkheidsverzekering. Agenten en makelaars ontvangen tal van applicaties die basisinformatie weglaten, zoals geschatte verkoop of aansprakelijkheidslimiet. Hoe hoger de kwaliteit van uw inzending, hoe groter de kans dat mensen helpen.

Vraag verzekeringsagenten of -makelaars niet om formele offertes totdat u binnen 30 tot 45 dagen nadat u een productaansprakelijkheidsverzekering nodig heeft. Een agent of makelaar die gespecialiseerd is in een productaansprakelijkheidsverzekering, kan u doorgaans een premie-indicatie geven zonder dat de verzekeringnemer een formele offerte hoeft op te stellen. Hij of zij kan gewoon de telefoon opnemen en regelmatig met de verschillende verzekeraars praten.

BAV & AOV Verzekering uitleg

U kunt een AOV verzekering vergelijking online doen om te zien welke ideaal voor u zal zijn. Dat kunt u natuurlijk ook doen met BAV verzekering.

Kies een agent of makelaar die is gespecialiseerd in productaansprakelijkheid, een zeer gespecialiseerd vakgebied. Niet alle agenten weten hoe ze de juiste acceptanten of acceptatiegroepen moeten benaderen om uw kansen op een concurrerende offerte te maximaliseren. Uw lokale agent en ik kunnen bijvoorbeeld dezelfde verzekeringsmaatschappij benaderen, maar via twee verschillende verzekeringsgroepen. Als uw lokale agent een verzekeringsgroep gebruikt die geen expertise heeft in het type product dat u verkoopt, krijgt u een offerte. Maar omdat de onderschrijver geen kennis heeft over uw product, krijgt u minder snel de meest concurrerende offerte.

Wees eerlijk. Een applicatie die inconsistenties bevat, is een rode vlag dat u geen serieuze prospect bent. Of je wordt ervan verdacht iets te verbergen. Ervaren agenten en makelaars weten dat dit soort prospects de minste kans hebben om een verzekering af te sluiten. Hun tijd besteden ze meestal het beste aan andere accounts.

Aanbieden om de verzekeringsagent of makelaar een advieskosten te betalen. Baseer uw aanbod op terugbetaling als u een verzekering afsluit. Agenten nemen voortdurend beslissingen over welke aanvragen op de markt moeten worden ingediend op basis van ervaringen uit het verleden. Ze hebben de verantwoordelijkheid om de verzekeraars kwalitatief hoogwaardige prospects en sollicitaties te bieden om een redelijk inkomen te verdienen voor hun tijd en moeite. Underwriters die te veel prospects van lage kwaliteit ontvangen die geen verzekering kopen, kunnen in de toekomst weigeren met die agenten samen te werken. Als gevolg hiervan weigeren agenten met veel aanvragers te werken. Door advieskosten te betalen, weet uw makelaar dat u een serieuze prospect bent. Hij of zij zal dan meer bereid zijn om een extra stap te zetten om u te helpen een productaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten.